2 Mayıs 2010 Pazar

Sinir Eden Şeyler Var Beni !

Sabah bir türlü uyanamadım. Biraz daha biraz daha diye diye öğleni ettim. Mini kuzenimle beraber tost yemeye gittik nereden canım çekti ise. Özlemişim fast foodu. İşyerinin ev yemeklerinden bıkkınlık gelmişti. Sabah KPDS vardı evet ama ben üşendim gitmedim. Çünkü hiç çalışmadım. Belki en azından bir şansımı denesem benim için iyi olurdu ama inanın içimden hiç gelmedi, uyku öyle tatlı geldi ki. Zaten iki gündür midem fena yatıyorum, bi güzel uyuyabilmişken sabah bozmak işime gelmedi doğrusu...

Dün laptopuma kola döntüm. Klavyesi bikaç saat çalışmadı of nasıl korktum. Önümde yetiştirmem gereken bir proje , ödevler ve iş yerinden bir çok iş olunca, bu sonum olurdu sanırsam. Şu anda yazabildiğime göre düzelmiş değil mi :D

Karakollara saldırılar çok canımı sıktı gene. Konu ne olursa olsun hainlik ve arkadan iş çevirmek, ihanet etmek, asla kabul edebileceğim davranışlar değil... 

Ha unutmadan, Dev-Genç'in sitesine girdim geçenlerde. Dtp kapatılamaz tarzı bir bildiri yayınlamışlar vakti zamanında. Yeni okuma fırsatım oldu. devrimci duruşu, Kürt faşizanlığı ile karıştıran cahil beyinleri kınıyorum. Dünyadaki tüm devrimler, bayrak ve millet öğelerinin desteği ile gerçekleşmiştir... Halkımız ve gençliğimiz malesef cahil, henüz savunduğu ideolojinin tabanını bilmeden fikir sahibi oluyor..

Çok uzadı be gençler, kalın sağlıcakla :)

Not: Geçenlerde bayındır barajındaydım. Bu yaşıma kadar neden gitmedim çok yandım Muhteşem bir yer bence, özellikle denizsiz Ankara için. Göl kenarında sarkan çamlar falan marmaris fethiye tadındaydı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder