4 Mayıs 2010 Salı

Gidiyordum Neredeyse

Bugün patronumda müthiş bir ağız dalaşı yaşadım. İşi bıraktığımı söyledim ve nihayetinde masamı toplayacakken tekrra konuşmak istedi ve geri dönüş yaşadım. Öyle samça bir konuşmaydı ki. Herşey bana siz diye hitap etmemesinden çıktı. zaten kaç gündür doluyum. Sen bana siz demek zorundasın ben değilim diyince sosyalist damarım kabardı başladım saymaya kapitalist sistemin çarklarından sömürüden vs... İş tartışma boyutunu aşmaya başlamıştı ki araya girenler oldu. Bu şartlarda ben sizinle çalışmam dedim ve çıktım. Kesin hesabımı demişken ne olduysa ben senden çok memnunum yanlış yapıyorsun vs ye geldi olay. Yine de canım fazlasıyla sıkıldı ve mutsuzum. Eve şimdi geldim. Müthiş bir yorgunluk var üzerimde...

Dün gece dergi incelemesi projesini bitirmek  için oldukça geç yattım. Sabah erken kalkıp devam ettim. Ve okula gittim. Hocadan da yeteri kadar bir çemkirme yedikten sonra :) moralim 0 şekilde geçmiştim işe. Üstüne bir de bu olaylar tuz biber oldu. Of ulen pek tatsız tuzsuz be hayat bu aralar. Ne olurdu mutlu edecek birşeyler olsa beni... Çok mu zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder