28 Nisan 2010 Çarşamba

Gidiş Gelişler

Çok stresli bir dönemdeyim. Resmen onlarca iş arasında boğuluyorum. Ve öyle kötü bir huyum var ki ,illa ki bitireceğim, illa ki becereceğim aldığım işi. Kötü sonuçlar ve başarısızlık bana göre değil. ama ne yazık ki bu her zaman yarar getirmiyor insana...

Yarın akşam dersim var, ve işten izin aldım. Haftalardır ektiğim dersleri ve ödeleri bir günde yapıp teslim etmek durumundayım. Ama aklım halen yarın sabah gidilmesi gereken görüşmede. Büyük işler peşindeyim, ama her gün ilgilenememek de sekteye uğratıyor...

BU aralar canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Yırtılan lenslerimin yenisini almadım. freshlook mist greylerle idare ediyorum. Kedi Kedi geziyorum ortalıkta, iki kişiden birisi gözlerin lens mi diye soruyor. Garip bir duygu...
Ahanda görüntüsü:



Neyse biramdan bir yudum daha alayım. Kalın sağlıcakla :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder