13 Ağustos 2010 Cuma

Bugünkü İş Görüşmem

http://www.exi26.net/images/icerik/is_gorusmesi(1).jpgSabah saat 9 gibi telefonum çaldı, taa aylar önce başvuru yaptığım bir firma benimle baş tasarımcı pozisyonu içib görüşmek istedi. Normalde o saatte huysuz olurum ama nasıl oldu ise peki tamam ilgileniyorum dedim. Yalnız bir sorun vardı fabrika'nın yeri Kazan ilçesinde. Ankarayı bilenler bilir benim eve yaklaşık 40 km diyeyim. neyse hazırlandım giyindim uzun bir yürüyüşten sonra Ankara'nın yakan sıcağının altında dolmuş beklemeye başladım. Dolmuşun gelmesi ile buram buram ter kokusu içerisinde iğrenç bir yolculuk başladı. Sonunda beni fabrika diye yolun ortasında indirdi dolmuşun biletçisi. Bir an başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş oldu baktım ortalıkta fabrika falan yok neyse sordum bir yol gösterdiler ordan yürümeye başladım yaklaşık 1 kmlik yürüyüşten sonra fabrikaya vardım. Yalnız gerçekten modern niryer. Şöyle anlatayım kahvaltılık malzemeleri üreten bir firma. Lokman diye bir markaları var. İnsan kaynakları müdürü beni bir görüşme odasına aldı. Uzun ama zevkli bir konuşmaydı. Firmanın ürünleri için tanıtımlar, etiketler, ambalajlar, broşürler vs tasarlamam istiyor. Baş tasarımcı olacağım. Benim açımdan uzaklık harici bir sorun yok ama servis vs de varmış. Bakalım salı çarşamba belli olur dendi. Olumlu olmasını diliyorum olmasa da sorun değil şu anda görüştüğüm birkaç yer daha var... Onlar da gayet iyi firmalar. beklemedeyim gençlik...

1 yorum: