11 Haziran 2010 Cuma

Hımmmm... Kem Küm

Evet blog akşam erken yattım sabah zor kalktım kapalı kasvetli boğucu ve sıcak bir hava var ayar oluyorum böyle havalara ama elden bişey gelmez napalım. Okuldaki ödevlerin pazartesi son teslim günü, projemi de teslim etmem lazım. Of Pufff durumdayım yani. Geleceğe dair kararsızlıklar içerisindeyim. İş olayı nasıl olacak, ne kadar okumaya devam, hayalim olan akademisyenliğe kavuşabilecek miyim vs vs devam edip gidiyor olaylar :)

Bu arada bloga bir daha siyasi olaylarla ilgili kolay kolay bişey yazmam. O kadar yazdım hiç kimse yorumlamadı ben de küstüm anasını satayım... :D

Ha bu arada; Ankara'da olan ve tasarımlarımı merak eden varsa bugün Hürriyet alsın. Ankara ekinde lezzet haritası var alt bölüm komple made by Umut :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder