20 Mayıs 2010 Perşembe

Yeni Kedim Lokum...

Sonunda yeni oyun arkadaşımı buldum. 3 caddede dolaşırken bahçeli'de, bir petshopun önünde kafeste uyuyan mini mini kediler gördüm. 3ü uyurken bir tanesi resmen tepesine tırmanıyordu kafesin. Bayılırım böyle oyuncu kedilere. Eski kedim, ayda bir araba geçen bir sokakta araç altında kalmayı başararak hayata gözlerini yumduğu için uzun süredir kediye tövbeliydim. Ama naptım dayanamadım, ve aldım. Getirdim eve... Yakında fotolarını koyabileceğim...

Of daha minicik sanırım 3 haftalıkmış , bazen biberonla besliyorum o derece. henüz tuvalet alışkanlığı oluşmadı, tüm gün kakalarını temizliyorum zaten iş okul derken vakit yok ama o vaktimi de ona ayırıyorum bundan şikayetçi değilim...

O kadar özlüyor ki annesini, beni annesi sanıyor :) kucağıma alıp onu elimin içinde ısıtmazsam hemen ağlamaya başlıyor. Ama nasıl ağlamak, resmen yeni bir çocuğun annesinin babasının kucağı için ağlaması gibi. İnsan kıyamıyor. Dün yıkadım temizledim, hatta pet shoptan kedi parfümü aldım parfümledim onu eu de tuvalet oldu :P

Şimdi özledim valla en yalan söyleyeyim akşam gitsem de bıcırık burnundan öpsem diye bekliyorum. kakasını temizlemeye razıyım. Öyle sevimli ve masum ki...Hiç bir kötülük düşüncesi yok. hayvanları seviyorum. Tabi insanları da. Ama en çok kendimi :)

12 yorum:

  1. oyyyyyyy (: adını ne koydun?
    fotoğraflarını bekliyorum kısa zamanda (:

    YanıtlaSil
  2. adı lokum :) ekleyeceğim fotolarını poposunu temizlemekten vakit bulabilirsem :)

    YanıtlaSil
  3. ayy ya ne tatlıdır o şimdi ya:) oh çok iyi yapmışın almakla ya:)ismide lokum gibi maşşalah:D lokuma çok selam benden:D

    YanıtlaSil
  4. arkadasimin ablasi köpegine bebek bezi bagliyor sende dene belki yardimci olur :)) hayirli olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Bizim kızda yakın zamanda doğurdu.6 kedimiz oldu.
    Teyzemin iki kedisi doğurdu,10'u geçik onlarda var.Sıkılmak mümkün değil kedi denenden.
    Resimleri bekliyorum,merak ettim.

    YanıtlaSil
  6. tmm mutlaka atacağım resimleri. bebek bezini neresine bağlayayım o kadar minik ki poposu. kendisi bezin 10da 1i kadar :)

    celly, teşekkür ederim :) o da sana selamlarını iletiyor :)

    YanıtlaSil
  7. yav keşke bey lokum büyüdü hala resim yok:D

    YanıtlaSil
  8. Akşam eve dönünce koyacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  9. Ya keşke bey bir kayboldunuz pir kayboldunuz:).. Hayırdır hiç yoksunuz ortalıkta:D

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. geldim geldim. fotoları ekliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil