9 Mayıs 2010 Pazar

Uçak Aldım Ben...

Of son günlerde cins cins espriler eşliğinde madara olmaya devam ediyorum herkese... Eskişehirde Hava Müzesi'nde çektirdiğim fotoyu msn 'de uçak aldım yazarak kullanan benden başka bir aklı evvel var mıdır acaba? Kaldı ki komik falan da değil bariz saçma :D

Bi de gittim yüzümü mozaikledim. İnsana sormazlar mı aga yanda zaten mal gibi sırıtan fotoğrafın var diye :)
Şaka bir yana, saçma davranmak bazen hoşuma gidiyor. Bir nevi kendimi rahatlatıyorum. hani derler ya işte küfür etmek insanı deşarj eder falan, benimki de o hesap. Küfürden falan da daha güzel ve zararsız bir yoldur ha o da ayrı tarafı işin...

Sabahtan beri yatakta döndüm durdum, bir türlü uyanmak istemedi canım. Sonra uyanmamın ardından evde yalnız olduğumu ve ne yesem triplerine girdiğimi farkettim. Sonunda kendi ellerimle hazırlayıp yaptığım kahvaltı beni kendime getirdi... Elimde bir sürü yapılacak iş var ama ben erteleme huyuma aynen devam...

Hadi Hayırlısı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder