28 Mart 2010 Pazar

Bir gece vakti muamması...

Uzun süredir blogdayım, ama nedense bugün eski blogları sildim, ve yeni bir başlangıç yapmak istedim. Sanırım beğenilerimden fazla, kendimi anlatmaya, hayatımdan bahsetmeye ihtiyacım var. Kimse okumasa da veya okusa da farketmez... sadece yazmak istiyorum...

biraz önce maçtan geldim, üstüm başım sigara dumanı koktu. sigarayı da, sigara içilmesine izin veren ve bunu dile getirince trip atan işletmelere ayar oluyorum...

çıkınca hamsi ekmek yedim, süperdi. özlemişim balık yemeyi. cipralex ten sonra hayata daha bir pozitif bakıyorum, halbuki aslında çok açıdan dipteyim, ama suni bir şekilde üzeri örtülüyor olayların. güzel bişey mi belki evet belki hayır. Ama olsun en azından bir parça da olsa mutluluk olabiliyor içimde... uzun süre sonra maç izledim mesela :D


sabha işe gitmek istemiyorum. elimde biriken ve tasarlanması gereken broşürler, afişler, siteler... pazar çalışırım dedim ama yok hiç çalışamadım. Uyumak daha güzel geldi, zaten bir gün tatilim var değil mi?

Bütün gün bilgisayar başında çalışmaktan sonra, evde laptopu açmak da zor gelmeye başladı ha...

neyse devamı gelecek. herkese şimdiden merhaba :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder